• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό panosti » 28 Απρ 2017, 21:05

Ψάχνοντας για νεο ιμαντα χρονισμου για την τετράχρονη MFS30B της Tohatsu, πριν μερικούς μήνες η αντιπροσωπεια καθώς και ενα μαγαζι με ανταλλακτικα aftermarket προς Πειραιά, μου έδωσαν τιμές 70-80 ευρω λιανική.
Κοιτώντας τον ιμαντα, το ποσό μου φαίνεται εξωφρενικό!!! Ο ιμάντας είναι κάτι σαν ιμάντας χρονισμού αυτοκινήτου σε σχήμα κλπ, μικρότερος όμως, λίγο μεγαλυτερος απο ιμαντα δυναμο σε μέγεθος.
Ξέρει κανενας αν μπορω να το βρώ από κάποιο μαγαζι που πουλάει ιμαντες εξειδικευμένα? Αν πάω με τον ιμάντα στο χέρι για παράδειγμα. Το εχει κάνει κανεις?
2 διαφορετικά συνεργεία που ρώτησα (ο ενας και Tohatsu) μου ειπαν οτι τοσο κοστίζει και μονολεκτικα οτι δεν υπαρχει αλλος ιμαντας.. Αλλά δεν τους πιστεψα!

Εχουν διαφορά οι ιμαντες χρονισμού στις εξωλεμβιες από αλλα μοτερ (π.χ.μοτοσυκλετες) όσον αφορα την συσταση ή την κατασκευή? Πέραν από το μηκος-παχος-οδοντωση-κλπ που εχει καθε διαφορετικό μοντελο/νούμερο?
Δικαιολογείται με τεχνικούς όρους, η αυξημενη συγκρητικά τιμή? ή ειναι σαν τα φιλτρα λαδιου που αγοραζα παλια απο τον γκολφινοπουλο με 25+ ευρω το κομματι, που ηταν αυθεντικά Tohatsu-Denso, τα οποια όμως βγαινουν από όλες τις εταιρείες και ειναι κατάλληλα για μια τεραστια λιστα μοτοσυκλετών, με 5-10 ευρώ???

Ο ιμάντας λέει επάνω του: 3RO-10061-0 70RU16 UNITTA
H Unitta (μετα από αρκετα googlαρισματα) ειναι απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες στον κοσμο, θυγατρική με την Gates.
Δυστυχως δεν βρηκα καποιον καταλογο ή και αντιπρόσωπο για Ελλάδα.
Ξερει κανεις που πουλάνε στην Αθηνα Unitta ή και Gates ιμάντες?

Ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
panosti
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2015, 03:42
Τοποθεσία: Χαϊδαρι (σήμερα)

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό thalassa50 » 28 Απρ 2017, 22:29

μην νομίζεις ότι στο αυτοκίνητο η σκούτερ θα το βρεις ποιο φτηνά και μην το ψάχνεις και πολύ ,η τιμές εκεί παίζουν πάνω κάτω στα επώνυμα
προτίμησε μια αναγνωρισμένη εταιρία και ας μην είναι unitta αν είναι ποιο φτηνό :)
υγ.κάπου πρέπει να γράφει και διαστάσεις ????
κοίτα και ebay
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .
Άβαταρ μέλους
thalassa50
 
Δημοσιεύσεις: 12543
Εγγραφή: 21 Δεκ 2008, 18:01
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό michalis58 » 29 Απρ 2017, 10:43

panosti έγραψε:Ψάχνοντας για νεο ιμαντα χρονισμου για την τετράχρονη MFS30B της Tohatsu, πριν μερικούς μήνες η αντιπροσωπεια καθώς και ενα μαγαζι με ανταλλακτικα aftermarket προς Πειραιά, μου έδωσαν τιμές 70-80 ευρω λιανική.
Κοιτώντας τον ιμαντα, το ποσό μου φαίνεται εξωφρενικό!!! Ο ιμάντας είναι κάτι σαν ιμάντας χρονισμού αυτοκινήτου σε σχήμα κλπ, μικρότερος όμως, λίγο μεγαλυτερος απο ιμαντα δυναμο σε μέγεθος.
Ξέρει κανενας αν μπορω να το βρώ από κάποιο μαγαζι που πουλάει ιμαντες εξειδικευμένα? Αν πάω με τον ιμάντα στο χέρι για παράδειγμα. Το εχει κάνει κανεις?
2 διαφορετικά συνεργεία που ρώτησα (ο ενας και Tohatsu) μου ειπαν οτι τοσο κοστίζει και μονολεκτικα οτι δεν υπαρχει αλλος ιμαντας.. Αλλά δεν τους πιστεψα!

Εχουν διαφορά οι ιμαντες χρονισμού στις εξωλεμβιες από αλλα μοτερ (π.χ.μοτοσυκλετες) όσον αφορα την συσταση ή την κατασκευή? Πέραν από το μηκος-παχος-οδοντωση-κλπ που εχει καθε διαφορετικό μοντελο/νούμερο?
Δικαιολογείται με τεχνικούς όρους, η αυξημενη συγκρητικά τιμή? ή ειναι σαν τα φιλτρα λαδιου που αγοραζα παλια απο τον γκολφινοπουλο με 25+ ευρω το κομματι, που ηταν αυθεντικά Tohatsu-Denso, τα οποια όμως βγαινουν από όλες τις εταιρείες και ειναι κατάλληλα για μια τεραστια λιστα μοτοσυκλετών, με 5-10 ευρώ???

Ο ιμάντας λέει επάνω του: 3RO-10061-0 70RU16 UNITTA
H Unitta (μετα από αρκετα googlαρισματα) ειναι απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες στον κοσμο, θυγατρική με την Gates.
Δυστυχως δεν βρηκα καποιον καταλογο ή και αντιπρόσωπο για Ελλάδα.
Ξερει κανεις που πουλάνε στην Αθηνα Unitta ή και Gates ιμάντες?

Ευχαριστώ πολύ!


Υπόψιν ότι δεν αρκεί να αλλάξεις ιμάντα. Πρέπει να αλλάξεις όλο το σετ , που αποτελείται απο τον ρεγουλατόρο και κάποια άλλα παραφερνάλια. Τουλάχιστον αυτό συστήνουν οι εταιρίες και οι μηχανικοί. Σε γιαπωνέζικο site , ο ιμάντας κοστολογείται περίπου 40 δολλάρια. Είμαι παθών με το ιμπρεζα μου , πλήρωσα πριν μερικά χρόνια ,στα 80.000 χλμ., το σετ 750 ευρώ και τώρα μαθαίνω ότι το βρίσκεις με 300 το πολύ. Μπες σε site αγγλικών καταστημάτων με ναυτιλιακά και μηχανές. Φίλος μου , αγόρασε πόδι για μια 300άρα μηχανή με λιγώτερα από τα μισα λεφτά από αυτά που του ζητούσαν εδώ , συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών.
michalis58
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: 29 Μαρ 2011, 11:44

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό KOSTAS STI » 29 Απρ 2017, 12:14

michalis58 έγραψε:
panosti έγραψε:Ψάχνοντας για νεο ιμαντα χρονισμου για την τετράχρονη MFS30B της Tohatsu, πριν μερικούς μήνες η αντιπροσωπεια καθώς και ενα μαγαζι με ανταλλακτικα aftermarket προς Πειραιά, μου έδωσαν τιμές 70-80 ευρω λιανική.
Κοιτώντας τον ιμαντα, το ποσό μου φαίνεται εξωφρενικό!!! Ο ιμάντας είναι κάτι σαν ιμάντας χρονισμού αυτοκινήτου σε σχήμα κλπ, μικρότερος όμως, λίγο μεγαλυτερος απο ιμαντα δυναμο σε μέγεθος.
Ξέρει κανενας αν μπορω να το βρώ από κάποιο μαγαζι που πουλάει ιμαντες εξειδικευμένα? Αν πάω με τον ιμάντα στο χέρι για παράδειγμα. Το εχει κάνει κανεις?
2 διαφορετικά συνεργεία που ρώτησα (ο ενας και Tohatsu) μου ειπαν οτι τοσο κοστίζει και μονολεκτικα οτι δεν υπαρχει αλλος ιμαντας.. Αλλά δεν τους πιστεψα!

Εχουν διαφορά οι ιμαντες χρονισμού στις εξωλεμβιες από αλλα μοτερ (π.χ.μοτοσυκλετες) όσον αφορα την συσταση ή την κατασκευή? Πέραν από το μηκος-παχος-οδοντωση-κλπ που εχει καθε διαφορετικό μοντελο/νούμερο?
Δικαιολογείται με τεχνικούς όρους, η αυξημενη συγκρητικά τιμή? ή ειναι σαν τα φιλτρα λαδιου που αγοραζα παλια απο τον γκολφινοπουλο με 25+ ευρω το κομματι, που ηταν αυθεντικά Tohatsu-Denso, τα οποια όμως βγαινουν από όλες τις εταιρείες και ειναι κατάλληλα για μια τεραστια λιστα μοτοσυκλετών, με 5-10 ευρώ???

Ο ιμάντας λέει επάνω του: 3RO-10061-0 70RU16 UNITTA
H Unitta (μετα από αρκετα googlαρισματα) ειναι απο τους μεγαλυτερους κατασκευαστες στον κοσμο, θυγατρική με την Gates.
Δυστυχως δεν βρηκα καποιον καταλογο ή και αντιπρόσωπο για Ελλάδα.
Ξερει κανεις που πουλάνε στην Αθηνα Unitta ή και Gates ιμάντες?

Ευχαριστώ πολύ!


Υπόψιν ότι δεν αρκεί να αλλάξεις ιμάντα. Πρέπει να αλλάξεις όλο το σετ , που αποτελείται απο τον ρεγουλατόρο και κάποια άλλα παραφερνάλια. Τουλάχιστον αυτό συστήνουν οι εταιρίες και οι μηχανικοί. Σε γιαπωνέζικο site , ο ιμάντας κοστολογείται περίπου 40 δολλάρια. Είμαι παθών με το ιμπρεζα μου , πλήρωσα πριν μερικά χρόνια ,στα 80.000 χλμ., το σετ 750 ευρώ και τώρα μαθαίνω ότι το βρίσκεις με 300 το πολύ. Μπες σε site αγγλικών καταστημάτων με ναυτιλιακά και μηχανές. Φίλος μου , αγόρασε πόδι για μια 300άρα μηχανή με λιγώτερα από τα μισα λεφτά από αυτά που του ζητούσαν εδώ , συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών.

ετσι ειναι !!!
στην ελλαδα τα βιτσια πληρωνονται !!! :mrgreen:
Θελω το αυτοκινητο μου γρηγορο,την γυναικα μου καυτη και την μπυρα μου παγωμενη !!!
Άβαταρ μέλους
KOSTAS STI
 
Δημοσιεύσεις: 9564
Εγγραφή: 16 Σεπ 2008, 13:53
Τοποθεσία: ΣΚΥΔΡΑ Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό cabou » 29 Απρ 2017, 23:35

Ρώτα και στον Χατζόπουλο στην skf που είναι στη ν ιω!μια στη Βενιζέλου
cabou
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 07 Απρ 2012, 11:01

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό panosti » 30 Απρ 2017, 05:25

Διαστασεις δεν λεει οπως λενε συνηθως οι ιμαντες. Εχει το part number της Tohatsu ουσιαστικα, αντι για διαστασεις..
Αν το παραγουν και για αλλα μοτερ (μοτο-αυτοκινητα) θα βγαινει και απο αλλους κατασκευαστες. Με τον κωδικο της unitta μου πεταει το google οτι ειναι ιμαντας για Honda Accord 1800cc! To μοτερακι μου ειναι 526cc μονο... :-k
Στο παρελθον ιμαντες χρονισμου μου εχουν κοστισει: Peugeot 1124cc 25 ευρω. Peugeot 1600cc 45 ευρω. Kia 1600cc 40ευρω.
Ειμαι αισιοδοξος λοιπον, οτι μπορει να βρω και στη μιση τιμη απο την Tohatsu! Δεν ξερω ομως που να βρω να πουλανε εξειδικευμενα ιμαντες για ολα τα οχηματα.
Την SKF για τσιμουχες και ρουλεμαν μονο την ηξερα. Θα τους ρωτησω και για ιμαντες. Εχω πιο κοντα μου από Ν.Ιωνια, στη Λ.Αθηνων και στον Πειραια.
Για τον ρεγουλατορο δεν προτεινεται αντικατασταση. Το μοτερ εχει μολις 60 ωρες λειτουργιας.
Το ρουλεμαν του ρεγουλατορου αν δεν εχει εμφανες προβλημα δεν γινεται να χαλασει τοσο γρηγορα.

Ξερει κανεις αν οι ιμαντες για τις τετραχρονες εξωλεμβιες εχουν αλλη συσταση-αντοχη-κλπ απο τα μοτερ των αυτοκινητων ή μοτο? π.χ. εξτρα αντοχη στο αλμυρο νερο?

Υ.Γ. Αν μου αρεσε ή μπορούσα να πληρωνω ακριβα τα βιτσια μου, ουτε μονος θα την συντηρουσα, ουτε θα ασχολιομουν παραπανω στα δυσκολα. Θα την πηγαινα απλα στον μηχανικo και θα γίνονταν ολα μονα τους!
Ετσι ομως εχουμε αλλη σχεση, της μιλαω και μου μιλαει... :-" Ειναι μαγικο...!!!
Εχει όμως χρονια να μου μιλησει, κι ας της μιλαω ακομα καθε μερα που περνάω από διπλα της.. Τελευταια βολτα της ηταν το 2009 και απο τοτε ξεχειμωνιάζει στο σπιτι... :(
Άβαταρ μέλους
panosti
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2015, 03:42
Τοποθεσία: Χαϊδαρι (σήμερα)

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό panosti » 30 Απρ 2017, 06:13

Όπως ειναι φανερο, μετα απο χρονια φετος θελω να την ξαναριξω στο νερο!
Προσφατα εκανα αντικατασταση impeller, θερμοστατη, φιλτρα βενζινης (της γραμμης και το υψηλης πίεσης), σωληνακια βενζινης, μπουζι, ελεγχους σε περιφερειακά-ανοδια-εισαγωγη αερα-χειριστηρια- και σε οσα ακόμα σημεια υποδεικνυει το manual.
Λαδια και βαλβολίνες είναι ηδη αγορασμένα και ετοιμα για να αντικαταστησουν τα ενος ετους ακαυτα λιπαντικα (τα αλλάζαμε με τον πατερα καθε 2 περιπου χρονια κι ας καθοταν στη στερια).
Ο Ιμαντας εμεινε, μια φρεσκια μπαταρια, νεα αδεια πλοων, καπνογονα και αφθονη βενζινη.
Μεχρι να ξαναβουταμε για ψαροντουφεκο απο Ιούνη, ελπιζω να τα'χω καταφερει!
Άβαταρ μέλους
panosti
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2015, 03:42
Τοποθεσία: Χαϊδαρι (σήμερα)

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό michalis58 » 30 Απρ 2017, 08:08

panosti έγραψε:Διαστασεις δεν λεει οπως λενε συνηθως οι ιμαντες. Εχει το part number της Tohatsu ουσιαστικα, αντι για διαστασεις..
Αν το παραγουν και για αλλα μοτερ (μοτο-αυτοκινητα) θα βγαινει και απο αλλους κατασκευαστες. Με τον κωδικο της unitta μου πεταει το google οτι ειναι ιμαντας για Honda Accord 1800cc! To μοτερακι μου ειναι 526cc μονο... :-k
Στο παρελθον ιμαντες χρονισμου μου εχουν κοστισει: Peugeot 1124cc 25 ευρω. Peugeot 1600cc 45 ευρω. Kia 1600cc 40ευρω.
Ειμαι αισιοδοξος λοιπον, οτι μπορει να βρω και στη μιση τιμη απο την Tohatsu! Δεν ξερω ομως που να βρω να πουλανε εξειδικευμενα ιμαντες για ολα τα οχηματα.
Την SKF για τσιμουχες και ρουλεμαν μονο την ηξερα. Θα τους ρωτησω και για ιμαντες. Εχω πιο κοντα μου από Ν.Ιωνια, στη Λ.Αθηνων και στον Πειραια.
Για τον ρεγουλατορο δεν προτεινεται αντικατασταση. Το μοτερ εχει μολις 60 ωρες λειτουργιας.
Το ρουλεμαν του ρεγουλατορου αν δεν εχει εμφανες προβλημα δεν γινεται να χαλασει τοσο γρηγορα.

Ξερει κανεις αν οι ιμαντες για τις τετραχρονες εξωλεμβιες εχουν αλλη συσταση-αντοχη-κλπ απο τα μοτερ των αυτοκινητων ή μοτο? π.χ. εξτρα αντοχη στο αλμυρο νερο?

Υ.Γ. Αν μου αρεσε ή μπορούσα να πληρωνω ακριβα τα βιτσια μου, ουτε μονος θα την συντηρουσα, ουτε θα ασχολιομουν παραπανω στα δυσκολα. Θα την πηγαινα απλα στον μηχανικo και θα γίνονταν ολα μονα τους!
Ετσι ομως εχουμε αλλη σχεση, της μιλαω και μου μιλαει... :-" Ειναι μαγικο...!!!
Εχει όμως χρονια να μου μιλησει, κι ας της μιλαω ακομα καθε μερα που περνάω από διπλα της.. Τελευταια βολτα της ηταν το 2009 και απο τοτε ξεχειμωνιάζει στο σπιτι... :(

Εμ , δεν είπες από την αρχή ,πως την μηχανή σου την λένε ....Λάζαρο. Υπέθεσα ότι θα άλλαζες τον ιμάντα χρονισμού μετά από κάποιες 100άδες ώρες χρήσης. Εύχομαι να τις κάνεις στο μέλλον !!!
michalis58
 
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: 29 Μαρ 2011, 11:44

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό adreasbit » 30 Απρ 2017, 17:58

panosti έγραψε:Διαστασεις δεν λεει οπως λενε συνηθως οι ιμαντες. Εχει το part number της Tohatsu ουσιαστικα, αντι για διαστασεις..
Αν το παραγουν και για αλλα μοτερ (μοτο-αυτοκινητα) θα βγαινει και απο αλλους κατασκευαστες. Με τον κωδικο της unitta μου πεταει το google οτι ειναι ιμαντας για Honda Accord 1800cc! To μοτερακι μου ειναι 526cc μονο... :-k
Στο παρελθον ιμαντες χρονισμου μου εχουν κοστισει: Peugeot 1124cc 25 ευρω. Peugeot 1600cc 45 ευρω. Kia 1600cc 40ευρω.
Ειμαι αισιοδοξος λοιπον, οτι μπορει να βρω και στη μιση τιμη απο την Tohatsu! Δεν ξερω ομως που να βρω να πουλανε εξειδικευμενα ιμαντες για ολα τα οχηματα.
Την SKF για τσιμουχες και ρουλεμαν μονο την ηξερα. Θα τους ρωτησω και για ιμαντες. Εχω πιο κοντα μου από Ν.Ιωνια, στη Λ.Αθηνων και στον Πειραια.
Για τον ρεγουλατορο δεν προτεινεται αντικατασταση. Το μοτερ εχει μολις 60 ωρες λειτουργιας.
Το ρουλεμαν του ρεγουλατορου αν δεν εχει εμφανες προβλημα δεν γινεται να χαλασει τοσο γρηγορα.

Ξερει κανεις αν οι ιμαντες για τις τετραχρονες εξωλεμβιες εχουν αλλη συσταση-αντοχη-κλπ απο τα μοτερ των αυτοκινητων ή μοτο? π.χ. εξτρα αντοχη στο αλμυρο νερο?

Υ.Γ. Αν μου αρεσε ή μπορούσα να πληρωνω ακριβα τα βιτσια μου, ουτε μονος θα την συντηρουσα, ουτε θα ασχολιομουν παραπανω στα δυσκολα. Θα την πηγαινα απλα στον μηχανικo και θα γίνονταν ολα μονα τους!
Ετσι ομως εχουμε αλλη σχεση, της μιλαω και μου μιλαει... :-" Ειναι μαγικο...!!!
Εχει όμως χρονια να μου μιλησει, κι ας της μιλαω ακομα καθε μερα που περνάω από διπλα της.. Τελευταια βολτα της ηταν το 2009 και απο τοτε ξεχειμωνιάζει στο σπιτι... :(


Ο ιμάντας χαλάει και από την ακινησία νωρίτερα από την καθιερωμένη αλλαγή του ,

περίπου στα 5 χρόνια ή στις 1000 ώρες ότι έρθει πρώτο χρειάζεται αλλαγή λένε οι αντιπροσωπίες
εγώ άλλαξα στις 800 ώρες στα 6 χρόνια περίπου και φαινόταν σαν καινούργιος

πιστεύω αντέχουν και 10 χρόνια αρκεί να δουλεύετε συχνά η μηχανη !

πάντως αν έπαιρνα μοτεράκι μεταχειρισμένο , 2-3 χρόνια παρατημένο,
σίγουρα θα τον άλλαζα και ας είχε και 10 ώρες !

τέλος δεν νομίζω οτι έχουν διαφορά στην ποιότητα λόγο θάλασσας
πατώνεις????
adreasbit
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 14 Ιαν 2010, 08:40

Re: Ιμαντας χρονισμού aftermarket

Νέα δημοσίευσηαπό panosti » 30 Απρ 2017, 18:21

adreasbit έγραψε:Ο ιμάντας χαλάει και από την ακινησία νωρίτερα από την καθιερωμένη αλλαγή του ,

περίπου στα 5 χρόνια ή στις 1000 ώρες ότι έρθει πρώτο χρειάζεται αλλαγή λένε οι αντιπροσωπίες
εγώ άλλαξα στις 800 ώρες στα 6 χρόνια περίπου και φαινόταν σαν καινούργιος

πιστεύω αντέχουν και 10 χρόνια αρκεί να δουλεύετε συχνά η μηχανη !

πάντως αν έπαιρνα μοτεράκι μεταχειρισμένο , 2-3 χρόνια παρατημένο,
σίγουρα θα τον άλλαζα και ας είχε και 10 ώρες !

τέλος δεν νομίζω οτι έχουν διαφορά στην ποιότητα λόγο θάλασσας


H tohatsu παραδοξως δεν δινει χρονο ή ωρες αντικαταστασης για τον ιμαντα. Λεει στο manual καθε 100 ωρες ή 200 ωρες , ελεγχος και αντικατασταση αν ειναι απαραιτητο.
Από την αντιπροσωπεια αλλα και ο μαστορας μου ειπαν 4-5 χρονια ή 1000 ωρες και μετα αλλαγη. Για αυτο και τον αλλαζω. Αν εχεις κανει και τις ωρες αλλαζεις προληπτικα και τενωτητρα κι ας μη βουιζει.
Αν τον δεις απο κοντα, φαινεται σαν καινουριος κι ας εχει μπει στο μοτερ πριν 12 χρονια που κατασκευαστηκε!!! Αλλα και παλι μονο γυρναω το μοτερ με τη μιζα. Δεν τολμαω να το βαλω μπρος αν δεν τον αλλαξω...
Άβαταρ μέλους
panosti
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2015, 03:42
Τοποθεσία: Χαϊδαρι (σήμερα)


Επιστροφή στο Σκάφος καί μηχανή.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες