• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

βοηθεια απο γνωστες

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό xareas » 29 Νοέμ 2016, 10:32

Καλημέρα Βαγγέλη καλορίζικο και γεμάτο λέπια μόνιμα να είναι,όπως μας ευχήθηκε και εμάς ένας φίλος.
Δυστυχώς γνώσεις δεν έχω αλλά ποστάρω για την ευχή. :D
Γιαυτό είχες εξαφανιστεί,οικονομία από παντού για το φουσκωτό.
Ψαροντούφεκο και blastbeats ρε μ@#νια.
xareas
 
Δημοσιεύσεις: 1629
Εγγραφή: 28 Μαρ 2011, 18:48

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό underworld » 29 Νοέμ 2016, 11:09

Καλές θάλασσες, φίλε μου!! :hello:
Άβαταρ μέλους
underworld
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 4705
Εγγραφή: 29 Μαρ 2007, 23:52
Τοποθεσία: Λεμεσός

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό maserati4200 » 29 Νοέμ 2016, 12:12

Βαγγέλη κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι να το χαίρεσαι όσο το δυνατόν πιο πολύ!!!!

Το βαρκάκι ως παλιός κάτοχος MOSTRO μπορώ να σου πω ότι έχει απ΄τις καλύτερες γάστρες πλευστικά (AVON) και σε αυτόν τον τομέα δε θα σε προδώσει ποτέ.
Θα προτιμούσα ένα δίχρονο άμεσου ψεκασμού, αλλά και το τετράχρονο μια χαρά είναι.
Στο πρόβλημά σου τώρα.
Προσωπική μου γνώμη να μην το κάνεις εσύ.
Αυτό που πρέπει να γίνει είνα ιτο το αναλάβει ένας μάστορας ο ο΄ποιος θα αφαιρέσει όλη τη μουράβια, ενδεχομένως και το jelcoat, θα το ελέγχει για όσμωση και θα το ξαναπεράσει με jelcoat.
Θα γίνει καινούργιο και θα έχεις το κεφάλι σου ύσυχο.
Γνώμη μου να μη λυπηθείς τα χρήματα (λογικά δεν είναι πολλά), είναι μια δουλειά που πρέπει να γίνει.

Φιλικά
ΠΑναγιώτης
Άβαταρ μέλους
maserati4200
 
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2012, 16:35

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό VAG81 » 29 Νοέμ 2016, 16:47

TSAKYS.KOS έγραψε:Καλορίζικο και καλοτάξιδο Βάγγο. Καλλιτέχνης είσαι εσύ κ θα το κάνεις κουκλί.

κωστη να σαι καλα φιλαρακι
Angel-orizon έγραψε:Φίλε Βαγγέλη.
Οπως σωστά είπαν και τα παιδιά απο πάνω ακόμα και αν περασεις νεα μοραβια το σκάφος θα πρέπει να το ρίξεις και όχι να ειναι έξω απο το νερό.
Αφού εσυ σκοπεύεις να το έχεις στο τρέιλερ το καλύτερο ειναι να την αφαιρέσεις με χημικό και μετά με καλη υδροβολη η αμμοβολη.
Για να κανεις δουλειά θα πρέπει να το τακαρεις το σκάφος η να το ρίξεις στην μια μπάντα πρώτα και μετά στην άλλη.
Το τρακάρισμα θα ειναι ποιο εύκολο αλλα θα χρειαστείς πολυ σκηψιμο απο κατω για να κανεις δουλειά.
Για το μπαταρισμα θα αφήσεις 1μ ιμάντα λάσκα και θα σπρώξεις το σκάφος πισω.Θα βάλεις 2 λάστιχα έχει που θα πέσει.(Βάλε πανί η χαρτόνι απο πάνω απο τα λάστιχα για να μη σου αφήσει σημάδια)
Μετά σιγά σιγά θα κανει κάποιος το αυτοκίνητο μπροστά και θα αφήνετε ιμάντα ώστε να ρίξετε το σκάφος σαν να το ρίχνατε στη γλυστρα.Εννοειτε οτι θα χρησιμοποιήσετε ανάλογα λάστιχα όσο χρειάζεται για το μήκος της γάστρας.
Αφού το έχετε κατω θα βάλεις και αλλα λάστιχα στην μια μπάντα και θα γυρεις το σκάφος προς τα εκει να πέσει.
Έτσι θα έχεις την μια πλευρά πρόσωπο να δουλέψεις οπως θέλεις.
Ομοίως επαναλαμβάνεις και για την άλλη.
Ελπίζω να κατάλαβες,
Την λύση να το κρεμάσεις ξέχασε το......πολυ επικίνδυνο....
Επίσης πολυ προσοχή στο τρίψιμο.Η Μοράβια ειναι άκρως τοξική για το αναπνευστικό.
Πολυ καλη μάσκα-γυαλιά και μόλις τελειώσεις πέταμα τα ρουχα:hello:

σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου και η πατεντα με τα λαστιχα μου ακουγεται παρα πολυ καλη :hello:
xareas έγραψε:Καλημέρα Βαγγέλη καλορίζικο και γεμάτο λέπια μόνιμα να είναι,όπως μας ευχήθηκε και εμάς ένας φίλος.
Δυστυχώς γνώσεις δεν έχω αλλά ποστάρω για την ευχή. :D
Γιαυτό είχες εξαφανιστεί,οικονομία από παντού για το φουσκωτό.

χαχαχα να σαι καλα φιλαρακι σ'ευχαριστω τωρα ελπιζω να κανουμε ακομα πιο ωραια ψαρεματακια
underworld έγραψε:Καλές θάλασσες, φίλε μου!! :hello:

να σαι καλα :hello:
maserati4200 έγραψε:Βαγγέλη κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι να το χαίρεσαι όσο το δυνατόν πιο πολύ!!!!

Το βαρκάκι ως παλιός κάτοχος MOSTRO μπορώ να σου πω ότι έχει απ΄τις καλύτερες γάστρες πλευστικά (AVON) και σε αυτόν τον τομέα δε θα σε προδώσει ποτέ.
Θα προτιμούσα ένα δίχρονο άμεσου ψεκασμού, αλλά και το τετράχρονο μια χαρά είναι.
Στο πρόβλημά σου τώρα.
Προσωπική μου γνώμη να μην το κάνεις εσύ.
Αυτό που πρέπει να γίνει είνα ιτο το αναλάβει ένας μάστορας ο ο΄ποιος θα αφαιρέσει όλη τη μουράβια, ενδεχομένως και το jelcoat, θα το ελέγχει για όσμωση και θα το ξαναπεράσει με jelcoat.
Θα γίνει καινούργιο και θα έχεις το κεφάλι σου ύσυχο.
Γνώμη μου να μη λυπηθείς τα χρήματα (λογικά δεν είναι πολλά), είναι μια δουλειά που πρέπει να γίνει.

Φιλικά
ΠΑναγιώτης

φιλε παναγιωτη σ'ευχαριστω παρα πολυ επειδη τα οικονομικα μας δεν ειναι καλα θα κατσω να ασχοληθω εγω με το που βρω την ευκαιρια το μοτερακι δεν ειναι τετραχρονο ειναι διχρονο τετακυλινδρο mercury aytolub αν το γραφω καλα,δεν ξερω αν αυτο εννοεις αμεσου ψεκασμου?
VAG81
 
Δημοσιεύσεις: 1724
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό maserati4200 » 29 Νοέμ 2016, 18:32

Το autolube είναι καρμπυρατερίσιο αλλά power :good: :good: :good:
Άμεσου ψεκασμού είναι τα ETEC OPTI κλπ.
Άντε και καλή δύναμη στο εγχείρημα, αλλά κοίτα τουλάχιστον να 'χεις συμβουλές από έμπειρους στο χώρο της επισκευής πολυεστερικών.
:hello:
Άβαταρ μέλους
maserati4200
 
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2012, 16:35

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό kounavi » 29 Νοέμ 2016, 20:24

Αν το κανεις μονος σου αγορασε ειδικη μασκα (περιπου 25-ξ0 ευρω). Ολη η σκονη που θα δημιουργηθει ειναι σκετο δηλητηριο και καντο σε ανοιχτο χωρο.
kounavi
 
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2006, 20:12
Τοποθεσία: Βόλος - Newcastle

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό ΛΟΥΚΑΣ » 29 Νοέμ 2016, 22:21

maserati4200 έγραψε:Βαγγέλη κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι να το χαίρεσαι όσο το δυνατόν πιο πολύ!!!!

Το βαρκάκι ως παλιός κάτοχος MOSTRO μπορώ να σου πω ότι έχει απ΄τις καλύτερες γάστρες πλευστικά (AVON) και σε αυτόν τον τομέα δε θα σε προδώσει ποτέ.

Φιλικά
ΠΑναγιώτης


ΡΕ ΦΙΛΕ θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε....τι σχεση εχει το συγκεκριμενο σκαφακι με ΑΒΟΝ
βαλε μια φωτο απο το μοστρο σου και να βαλω και εγω μια απο το δικο μου να δουμε τις διαφωρες....θα τρελαθουμε εδω περα....


κατα τα αλλα...
φιλε μου καλοριζικο το σκαφακι.
τα μοστρο της γεννιας του ηταν σκαφακια με εξερετικη ποιοτητα κατασκευης. αργοτερο το εργοστασιο μετα το 2004 σκαρτεψε κατα πολυ την ποιοτητα κατασκευης αλλα και την ποιοτητα των μπαλονιων. ιδιαιτερα σκαφη που εγειναν κατα την περιοδο 2005 και μετα μεχρι το 2009 απο εκει και περα δεν ξερω να σου πω.
ειναι ενα σκαφακι που οτι σου δειχνει ειναι. χωριε ιδιαιτερη βαθεια γαστρα χτυπαει λιγακι στον καιρο εως πολυ... και ιδανικη μηχανη για αυτο ειναι μια 50 αρα δυχρονη. φορτομενο με ξ ατομα και εξοπλισμους πεταει. το βασικο μυστικο ή χαρακτηριστικο αν θελεις ειναι η σωστη κατανομη των βαρων. και τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. κατα τα αλλα η εμπειρια και οι ωρες σε αυτο θα σου δειξουν που θα ειναι το τριμαρισμα της μηχανης και ποτε.

οσον αφωρα την γαστρα εκανα ακριβως την ιδια δουλεια;. μαλιστα εχω κανει και αναρτηση με το ερωτημα παρομοιο με το δικο σου. θα το βρεςι στο αντιστοιχο θεμα.
προσοπικα το δικο μου ειχε μουραβια. την εβγαλα με τριψιμο πρωτα με ντουκοχαρτο 220 ξμετα προσεκτικο χαρταρισμα με 320. καλο πλυσιμο με ασετον τοποιο θα σου δειξει αν εχει πορους η γαστρα (εκει που δεν μπορει να στεγνωσει.)
μετα περασα αντιοσμοτικο και εποξικη βαφη 2 χερια. στην αποχρωση που ηθελα (αλλαξα χρωμα). το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο αλλα το κυριοτερο η γαστρα απεκτησε καλητερη πλευση...φτανω ανω των 36 μηλια με ενα avon 400... ενω εχω και μεγαλη αντοχη σε γρατζουνιες και χτυπημτα. το βασικοτερο ολων ειναι οτι και να το γρατζουνισω καπου πολυ ευκολα με την επιξικη βαφη το επισκευαζω με ενα πινελακι.
αν με ρωτησεις αν το μετανιωσα θα σου απαντουσα οχι.
αν ομως ημουν διαθετημενος να δωσω καπου στο 1000€ θα εφιαχνα απο την αρχη το τζελ κοουτ.
το κοστος στοιχισε περιπου στα 150€ χρωματα. αποτην alfakem.
ΛΟΥΚΑΣ
 
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 22:06

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό VAG81 » 29 Νοέμ 2016, 22:59

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:
maserati4200 έγραψε:Βαγγέλη κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι να το χαίρεσαι όσο το δυνατόν πιο πολύ!!!!

Το βαρκάκι ως παλιός κάτοχος MOSTRO μπορώ να σου πω ότι έχει απ΄τις καλύτερες γάστρες πλευστικά (AVON) και σε αυτόν τον τομέα δε θα σε προδώσει ποτέ.

Φιλικά
ΠΑναγιώτης


ΡΕ ΦΙΛΕ θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε....τι σχεση εχει το συγκεκριμενο σκαφακι με ΑΒΟΝ
βαλε μια φωτο απο το μοστρο σου και να βαλω και εγω μια απο το δικο μου να δουμε τις διαφωρες....θα τρελαθουμε εδω περα....


κατα τα αλλα...
φιλε μου καλοριζικο το σκαφακι.
τα μοστρο της γεννιας του ηταν σκαφακια με εξερετικη ποιοτητα κατασκευης. αργοτερο το εργοστασιο μετα το 2004 σκαρτεψε κατα πολυ την ποιοτητα κατασκευης αλλα και την ποιοτητα των μπαλονιων. ιδιαιτερα σκαφη που εγειναν κατα την περιοδο 2005 και μετα μεχρι το 2009 απο εκει και περα δεν ξερω να σου πω.
ειναι ενα σκαφακι που οτι σου δειχνει ειναι. χωριε ιδιαιτερη βαθεια γαστρα χτυπαει λιγακι στον καιρο εως πολυ... και ιδανικη μηχανη για αυτο ειναι μια 50 αρα δυχρονη. φορτομενο με ξ ατομα και εξοπλισμους πεταει. το βασικο μυστικο ή χαρακτηριστικο αν θελεις ειναι η σωστη κατανομη των βαρων. και τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. κατα τα αλλα η εμπειρια και οι ωρες σε αυτο θα σου δειξουν που θα ειναι το τριμαρισμα της μηχανης και ποτε.

οσον αφωρα την γαστρα εκανα ακριβως την ιδια δουλεια;. μαλιστα εχω κανει και αναρτηση με το ερωτημα παρομοιο με το δικο σου. θα το βρεςι στο αντιστοιχο θεμα.
προσοπικα το δικο μου ειχε μουραβια. την εβγαλα με τριψιμο πρωτα με ντουκοχαρτο 220 ξμετα προσεκτικο χαρταρισμα με 320. καλο πλυσιμο με ασετον τοποιο θα σου δειξει αν εχει πορους η γαστρα (εκει που δεν μπορει να στεγνωσει.)
μετα περασα αντιοσμοτικο και εποξικη βαφη 2 χερια. στην αποχρωση που ηθελα (αλλαξα χρωμα). το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο αλλα το κυριοτερο η γαστρα απεκτησε καλητερη πλευση...φτανω ανω των 36 μηλια με ενα avon 400... ενω εχω και μεγαλη αντοχη σε γρατζουνιες και χτυπημτα. το βασικοτερο ολων ειναι οτι και να το γρατζουνισω καπου πολυ ευκολα με την επιξικη βαφη το επισκευαζω με ενα πινελακι.
αν με ρωτησεις αν το μετανιωσα θα σου απαντουσα οχι.
αν ομως ημουν διαθετημενος να δωσω καπου στο 1000€ θα εφιαχνα απο την αρχη το τζελ κοουτ.
το κοστος στοιχισε περιπου στα 150€ χρωματα. αποτην alfakem.

σ'ευχαριστω πολυ λουκα για την αναλυτικη περιγραφη με βοηθησες παρα πολυ την βαφη πως την εκανες με πιστολι? η ρολακι οπως την μουραβια
VAG81
 
Δημοσιεύσεις: 1724
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό ΛΟΥΚΑΣ » 29 Νοέμ 2016, 23:19

το εκανα με πινελο.
το ρολακι για υλικα εποξικα δεν ειναι καταληλα. αντιθετα αναμιγνιεις μικρες ποσοτητες και περνας πολυ γρηγορα με το πινελο. προς μια κατευθηνση παντα. αν και εχω ολο τον εξοπλισμο για πιστολι με μεγαλο κπμπρεσερ και πολλα πιστολια και διαφωρετικα μπεκ ( εκανα λουστρα παλια) και ξερω να βαφω..... και να γεμιζω με πιστολι προτημισα το πινελο.....
το βασικο για μενα ειναι η σωστη στρωση με δουλεμα του χεριου. αλλα και το χαρταρισμα πριν το τελευταιο χερι που αθ παρει ολες τις ανωμαλιες του πινελου. το τελικο χερι του πινελου πρέπει να ειναι παραλληλα με την ροη του νερου και χοι καθετα....
ΛΟΥΚΑΣ
 
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 22:06

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό VAG81 » 29 Νοέμ 2016, 23:37

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:το εκανα με πινελο.
το ρολακι για υλικα εποξικα δεν ειναι καταληλα. αντιθετα αναμιγνιεις μικρες ποσοτητες και περνας πολυ γρηγορα με το πινελο. προς μια κατευθηνση παντα. αν και εχω ολο τον εξοπλισμο για πιστολι με μεγαλο κπμπρεσερ και πολλα πιστολια και διαφωρετικα μπεκ ( εκανα λουστρα παλια) και ξερω να βαφω..... και να γεμιζω με πιστολι προτημισα το πινελο.....
το βασικο για μενα ειναι η σωστη στρωση με δουλεμα του χεριου. αλλα και το χαρταρισμα πριν το τελευταιο χερι που αθ παρει ολες τις ανωμαλιες του πινελου. το τελικο χερι του πινελου πρέπει να ειναι παραλληλα με την ροη του νερου και χοι καθετα....

να σαι καλα λουκα :hello:
VAG81
 
Δημοσιεύσεις: 1724
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2013, 10:58

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό maserati4200 » 30 Νοέμ 2016, 09:42

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:ΡΕ ΦΙΛΕ θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε....τι σχεση εχει το συγκεκριμενο σκαφακι με ΑΒΟΝ
βαλε μια φωτο απο το μοστρο σου και να βαλω και εγω μια απο το δικο μου να δουμε τις διαφωρες....θα τρελαθουμε εδω περα....


κατα τα αλλα...
φιλε μου καλοριζικο το σκαφακι.
τα μοστρο της γεννιας του ηταν σκαφακια με εξερετικη ποιοτητα κατασκευης. αργοτερο το εργοστασιο μετα το 2004 σκαρτεψε κατα πολυ την ποιοτητα κατασκευης αλλα και την ποιοτητα των μπαλονιων. ιδιαιτερα σκαφη που εγειναν κατα την περιοδο 2005 και μετα μεχρι το 2009 απο εκει και περα δεν ξερω να σου πω.
ειναι ενα σκαφακι που οτι σου δειχνει ειναι. χωριε ιδιαιτερη βαθεια γαστρα χτυπαει λιγακι στον καιρο εως πολυ... και ιδανικη μηχανη για αυτο ειναι μια 50 αρα δυχρονη. φορτομενο με ξ ατομα και εξοπλισμους πεταει. το βασικο μυστικο ή χαρακτηριστικο αν θελεις ειναι η σωστη κατανομη των βαρων. και τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο. κατα τα αλλα η εμπειρια και οι ωρες σε αυτο θα σου δειξουν που θα ειναι το τριμαρισμα της μηχανης και ποτε.


Καλύτερα να ξεχάσεις αυτά που ξέρεις γιατί δεν τα ξέρεις καθόλου καλά!!! ΡΕ ΦΙΛΕ!
Το σκάφος του Βαγγέλη είναι του '96 όχι του 2004 ή μεταγενέστερο. και για να μην τρελαθείς καλύτερα να μη σου βάλω φώτο από το ΔΙΚΟ μου γιατί όντως θα τρελαθείς.
:hello:
Άβαταρ μέλους
maserati4200
 
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2012, 16:35

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό ΛΟΥΚΑΣ » 30 Νοέμ 2016, 10:39

Το ξερω οτι ειναι του 96. Αριστη κατασκευη και μπαλονια σκυλια. Για βαλε φωτο. Και ας εκτεθω.
Την γαστρα του ανον την πατησαν πολοι αλλα με πολλες αλλαγες. Μονο τα ολιμπικ του 90 την κρατησαν ατοφια εκαναν ομως το λαθος των τεραστιων μπαλονιων.
ΛΟΥΚΑΣ
 
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 22:06

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό christripoli » 30 Νοέμ 2016, 10:40

το συγκεκριμενο σκαφακι δεν το ξερω,το βλεπω ομως
"προσπαθεις" να δεις τη γαστρα του !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

εκεινο που ξερω ομως ειναι οτι τα AVON ειναι αγγλικες γαστρες που εχουν αρκετη γωνια,βαθυα ν ,ενω τα mostro χαρακτηριζοντε απο τα μικρα v τους .

τωρα απο που προεκυψε η mostro να εχει γαστρα απο avon (ΑΤΟΦΙΑ χωρις αλλαγες,αυτο λεγεται εχει γαστρα ταδε......) αβυσος .............................................................


εν πασει περιπτωση καλοριζικο και καλοταξιδο το σκαφακι σου φιλε μου,να το χαρεις οσο δεν παει

κανε οτι καλυτερο μπορεις και θα ειναι μια χαρα .

εγω μιας και πιανουν τα χερια μου θα ξηλωνα μηχανη και θα εβγαζα ολα τα πραγματα απο πανω,τεποζιτα ,ρολ μπαρ,και θα τουμπαριζα το φουσκωτο και θα το δουλευα ετσι .
αν μπορεις να το κανεις θα κανεις σοβαρη δουλεια.

ειμαστε και μακρυα να ερχωμουνα να σε βοηθαγα να στο ελυνα και να το εφτιαχνες
ευτυχια ειναι να εχεις χρονο να κανεις αυτα που σου αρεσουν

τελικα καλος ψαροτουφεκας ειναι αυτος που γυριζει σπιτι του (κλεμενο)
Άβαταρ μέλους
christripoli
 
Δημοσιεύσεις: 3882
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2007, 17:49
Τοποθεσία: ΤΡΙΠΟΛΗ

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό pemosx » 30 Νοέμ 2016, 11:05

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:το εκανα με πινελο.
το ρολακι για υλικα εποξικα δεν ειναι καταληλα. αντιθετα αναμιγνιεις μικρες ποσοτητες και περνας πολυ γρηγορα με το πινελο. προς μια κατευθηνση παντα. αν και εχω ολο τον εξοπλισμο για πιστολι με μεγαλο κπμπρεσερ και πολλα πιστολια και διαφωρετικα μπεκ ( εκανα λουστρα παλια) και ξερω να βαφω..... και να γεμιζω με πιστολι προτημισα το πινελο.....
το βασικο για μενα ειναι η σωστη στρωση με δουλεμα του χεριου. αλλα και το χαρταρισμα πριν το τελευταιο χερι που αθ παρει ολες τις ανωμαλιες του πινελου. το τελικο χερι του πινελου πρέπει να ειναι παραλληλα με την ροη του νερου και χοι καθετα....

Η καλυτερη εφαρμογη για εποξειδικα υλικα - ρητινες ειναι τα ρολα μοχαιρ για εφαρμογη σε επιπεδες επιφάνειες!!!!
Πολυ καλο και ανθεκτικο αποτελεσμα και επισης με αυτα χρησιμοποιεις εποξειδικο στοκο που ειναι ποιο ισχυρος απο τον πολυεστερικο στοκο. Διαρκεια ζωης εχει μεγαλυτερη απο το gelcoat. Αλλα δυσκολα θα φτιαξεις τοσο λεια επιφάνεια οσο στο gel coat. Επισης θα χρειαστει τουλαχιστον 3 λεπτες στρωσεις με ρολο για να στρωσει καλα.
Επισης επειδη εχω avon 4.00 γαστρα δεν εχει βαθυ V. Τα avon γεμιζαν νε νερο απο μπροστα και καναν απόρριψη στο πισω μερος ωστε να πηγαινουν με μεγαλες ταχυτητες. Βεβαια χρειαζόντουσαν +15-20hp
Άβαταρ μέλους
pemosx
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 24 Οκτ 2011, 11:08

Re: βοηθεια απο γνωστες

Νέα δημοσίευσηαπό maserati4200 » 30 Νοέμ 2016, 13:44

ΛΟΥΚΑΣ έγραψε:Το ξερω οτι ειναι του 96. Αριστη κατασκευη και μπαλονια σκυλια. Για βαλε φωτο. Και ας εκτεθω.
Την γαστρα του ανον την πατησαν πολοι αλλα με πολλες αλλαγες. Μονο τα ολιμπικ του 90 την κρατησαν ατοφια εκαναν ομως το λαθος των τεραστιων μπαλονιων.


Ρε λουκά καμμιά αντίρρηση αλλά πραγματικά ο Γιάννης Παπαπαναγιώτου της olympic ή ο Κυριακίδης με τον Φαρμάκη στη MOSTRO πιστεύεις ότι φτιάξαν γάστρες από παρθενόγενεση;
Όλη η τεχνογνωσία στις γάστρες στην Ελλάδα ήρθε είτε αυτούσια είτε με τροποποιήσεις από την AVON.
Ειδικά τη δεκατία του 90 στα πρώτα τους βήματα.

Λουκά και μια πολύ φιλική συμβουλή (χωρίς ίχνος εμπαιγμού).
Μην είσαι επιθετικός, πολλές φορές και δίκιο να έχεις με εκφράσεις του τύπου "βαλε μια φωτο απο το μοστρο σου και να βαλω και εγω μια απο το δικο μου να δουμε τις διαφωρες....θα τρελαθουμε εδω περα...."
το χάνεις.
Κουβέντα κάνουμε, μπορεί να έχω άδικο ή δίκιο δεν έχει σημασία, δε χρειάζεται να δίνουμε εικόνα που δεν μας αρμόζει σαν άνθρωποι.

Παρεπιπτόντως, το MOSTRO που είχα ήταν το 621 με HONDA150, καινούργιο του 2010 το οποίο πωλήθηκε το 2014 για χάρη του πήγασου 27.

Πραγματικά το MOSTRO είνα ιαπό τα πιο αξιόπλοα σκάφη, και ναι με πολλά θέματα φινιρίσματος, όπως έγραψες.
Αλλά για τις γάστρες τους δεν ακούω πολλά παράπονα στην "πιάτσα" .

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
maserati4200
 
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2012, 16:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σκάφος καί μηχανή.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: phantom giannis και 10 επισκέπτες