• Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση
  • Ανακοινώσεις
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό thalassa50 » 20 Μάιος 2016, 22:09

ivox ,αλλά πόσο να έχουν άραγε ????
το δεν γινετε δεν υπαρχει ,το δεν θελω υπαρχει .
Άβαταρ μέλους
thalassa50
 
Δημοσιεύσεις: 12544
Εγγραφή: 21 Δεκ 2008, 18:01
Τοποθεσία: κερατσινι -αμφιαλη -πειραιας

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό fireman » 24 Μάιος 2016, 00:06

tsaounlee έγραψε:Αφού έχεις κομπρεσέρ, πάρε το εργαλείο αμμοβολής.

Συρματόβουρτσα πάνω σε γωνιακό τριβείο,δεν θα κάνει τίποτα.
Γυαλόχαρτα με velcro πάνω στο ίδιο εργαλείο, θα κάνουν δουλειά μόνο στα εύκολα σημεία.

Για υλικό βαψίματος δεν έχω άποψη.
Για εργαλείο στάνταρ με πιστόλι!

Και εγώ πάω για άξονα φέτος και σχετικές εργασίες.

Σε παρακαλώ θερμά φίλε Τρύφωνα,(σλουρπ σλουρπ),βάλε φωτό βήμα βήμα!!!

Tsaouuuuun Αμμοβοληηηηηηηηή :cry: :cry:
Η βλακεία είναι σαν την ραδιενέργεια συσσωρεύεται (Albert Einstein)

Γι' αυτό, μακριά από φασίστες και φασιστοειδή !!!
Άβαταρ μέλους
fireman
 
Δημοσιεύσεις: 1621
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 16:44
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό CARPENTER » 24 Μάιος 2016, 23:50

Δύσκολη δουλειά αλλά αν γίνει σωστά είναι μεγάλο γιατρικό ................................

Η βάρκα μου και το τρέιλερ φέτος είναι 23 ετών ..............................

Γύρω στην δεκαετία έιχε αρχίσει να βγάζει κάτι σκουριές μια και τα νερά στο νησί είναι χάλια .............................

Το πήρε ο φίλος Γιάννης που τότε δούλευε αμμοβολή και το έκανε καινούργιο ...................................

Μετά το χτύπημα το έβαψε κιόλας ένα ωραίο μπλέ χρώμα που ήταν ειδικό για μέσα στη θάλασσα μια και με αυτό έβαφαν τις σκάλες φόρτωσης στα μεταλλεία που έχουμε μπόλικα ................

Άντεξε όλα αυτά τα χρόνια μέχρι που πέρυσι είδα έντονα σημάδια σκουριάς στο κεντρικό εγκάρσιο δοκάρι .....................

Πήρα τα μέτρα ............ ο φίλος Μίμης έφτιαξε ένα αλουμινένιο νέο και όταν έπεσε η βάρκα στο νερό έπιασα δουλειά.................

Έξυσα έτριψα έβαψα άλλαξα ροδάκια βίδες γρασάρισα και πιστεύω ότι του έδωσα μερικά χρονάκια ακόμα ...................

IMG_20150825_123304.jpg


Η παλιά 23 ετών ράβδος και η καινούργια δίπλα ..............................

IMG_20150825_123251.jpg


Πως μπορεί να γίνει μια βίδα Μ12 μετά από τόσα χρόνια ............................

IMG_20160411_163708.jpg


Βαμμένο και με πορτοκαλιά ροδάκια ...........................


:hello:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Η καμήλα δε κοιτάει ποτέ τη καμπούρα της.

Δείτε τη δουλειά μας στο Facebook.

Lillisbros Furniture

Υιοί Στεφ. Λιλλή ΟΕ
Άβαταρ μέλους
CARPENTER
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 13 Απρ 2010, 23:13
Τοποθεσία: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΜΗΛΟΣ

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό fireman » 25 Μάιος 2016, 00:20

Για σου ρε Νικόλα Γίγαντα. Ωραία δουλειά . Άλλη φορά και εγώ μόνο αμμοβολή
Εγώ σήμερα τελείωσα με τα τριψίματα. Έχουν μείνει μόνο τα αξονάκια που πατάνε τα ροδάκια ,αλλά δεν ξέρω αν θα τα τρίψω και αυτά ,δεν την παλεύω άλλο #-o . Πέρασα εχθές και σήμερα ένα χέρι σταθεροποιητή σκουριάς και έτσι αύριο μένει το κυρίως βάψιμο και η συναρμολόγηση. Τις περισσότερες βίδες τις έκοψα για να τις βγάλω και όσες μπόρεσα να βρω, τις αντικαθιστώ με ινοξ. Επίσης θα μπουν συμπληρωματικά 4 λαμάκια ινοξ στα σημεία που συγκρατείτε ο άξονας, γιατί η θάλασσα έχει αδυνατίσει τα συγκεκριμένα σημεία και θέλουν ενίσχυση. Για τον άξονα μιλάμε άλλωστε, η υπερβολή στην ασφάλεια δεν έβλαψε κανένα

Τραβάω βιντεάκια απο όλη την διαδικασία και κάποια στιγμή θα το ανεβάσω για τον υπερδιαχειριστή :hello:
Η βλακεία είναι σαν την ραδιενέργεια συσσωρεύεται (Albert Einstein)

Γι' αυτό, μακριά από φασίστες και φασιστοειδή !!!
Άβαταρ μέλους
fireman
 
Δημοσιεύσεις: 1621
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 16:44
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό tsaounlee » 25 Μάιος 2016, 08:47

Είσαι ωραίος ρε Πυροσβέστη!
Τι εννοούσες με το " tsaouuuuuun αμμοβολήηηηηη"?
Έφαγες πακέτο με τα τριψίματα?

Βίδες γαλβανιζέ και όχι inox παίδες.
Καλύτερες μηχανικές ιδιότητες και ας σκουριάζουν με τον καιρό.
Αγαπάω Πτηνό.
Άβαταρ μέλους
tsaounlee
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 3309
Εγγραφή: 29 Απρ 2009, 12:51

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό billsot » 25 Μάιος 2016, 09:25

ή θα τα δουλέψεις ολα ινοξ (δεν γινεται) ή ολα γαλβανιζε...την εχω πατήσει και το λεω

το τρειλερ μου δεν ειχε θεματα, μολις αντικατέστησα καποιες βίδες με ινοξ αρχισε να τρώγεται το τρειλερ

το νερο που μενει μέσα στις δοκούς, όσο μένει, κανει ηλεκτρολυση, το καλο μέταλλο μένει ανέπαφο (ινοξ) και το πιο αδύνατο οξειδώνεται
billsot
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 30 Ιουν 2011, 11:14

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό Trelos » 25 Μάιος 2016, 10:15

billsot έγραψε:ή θα τα δουλέψεις ολα ινοξ (δεν γινεται) ή ολα γαλβανιζε...την εχω πατήσει και το λεω

το τρειλερ μου δεν ειχε θεματα, μολις αντικατέστησα καποιες βίδες με ινοξ αρχισε να τρώγεται το τρειλερ

το νερο που μενει μέσα στις δοκούς, όσο μένει, κανει ηλεκτρολυση, το καλο μέταλλο μένει ανέπαφο (ινοξ) και το πιο αδύνατο οξειδώνεται


Πολύ σωστά!!
:hello:


thalassa50 έγραψε:
fireman έγραψε:
thalassa50 έγραψε:Βάλε καμιά φωτό από την κατασκευή να πάρουμε ιδέες :)
Εγώ έβαλα ψυχρό γαλβανη σε σπραι που είχα και δεν ξανά ασχολήθηκα με αυτό ,δυστυχώς στης ζάντες δεν έπιασε και σκουριασαν με αποτέλεσμα και εγώ να βρω από παλιατσιδικο ζαντωλαστιχα ιχ παλιά και έβαλα αλλά το έβαλα δίχως κανένα τρίψιμο ,ίσως να φταίει και αυτό .
Τα ρουλεμάν βγάλε όσο μπορείς το παλιο γρασσο και βάλε καινούργιο ,και βέβαια έναν καλό έλεγχο τα ακρομπαρα ,καθάρισμα από σκουριά και β;ψιμο ή και εκεί ψυχρό γαλβανη
Έλεγχο και στα λάστιχα εκεί μέσα ,

Τα ρουλεμάν σκεφτόμουν να τα αλλάξω φέτος, όπως έκανα κάθε δυο τρία χρόνια. Το κόστος τους όμως ,ακόμα και όταν τα αλλάζω μόνος μου, είναι κανένα 50αρικο . Έτσι πήρα ολόκληρο καινούργιο άξονα με μουαγιέ και ρουλεμάν που είναι βουτηγμένα μέσα στο λάδι (170 ευρώ) αλλά ξενοιάζεις απο γράσα και αλλαγές στα ρουλεμάν. Έχει πλαστικό διάφανο καπάκι απο την εξωτερική πλευρά και βλέπεις στάθμη λαδιού ή αν πήραν νερό http://www.ahellas.gr/%CE%B1%CE%BE%CE%B ... p-342.html
Το ψυχρό γαλβάνη στο πλαίσιο, το έβαλες σκέτο; Πόσος καιρός έχει περάσει χωρίς να φανούν σκουριές ;
Φωτο θα ανεβάσω και απο τις δουλειές στο σκάφος και το τρέιλερ. Θα πήγαινα απο χθες να αρχίσω τις δουλειές αλλά εδώ πάνω βρέχει και το ΣΚ προμηνύονται καταιγίδες. Δευτέρα τώρα

Γιατί αλλαζεις κάθε τρία χρόνια ρουλεμάν ?????τζάμπα λεφτά δίνεις .ρουλεμάν όταν χαλάσουν έχουν τσογο κτλ εδώ σε αμάξι και δεν αλλαζεις για δεκαετίες που κάνει και πολυυυυ περισότερα χιλιόμετρα


Δεν ισχει αυτό αν είναι απλά ρουλεμάν. λίγο τζόγο να πάρει και σε μεγάλο δρομολόγιο ζεστενοντε και πιάνουν φωτιά τα ρουλεμάν, το πιο σύνηθες πρόβλημα αν δε αλλάζεις κάθε ξ χρόνια τα ρουλεμάν. αν είναι σε λάδι τα ρουλεμάν, η έχουν κάποια καλή (ακριβή) κατασκευή τότε δε υπάρχει θεμα.
Ποτέ Χωρίς Καντάρι!!!
Γράφτηκα 17 Νοέμβρη
Άβαταρ μέλους
Trelos
 
Δημοσιεύσεις: 4031
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 11:17

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό fireman » 29 Μάιος 2016, 14:56

Θα κάνω μια σύνοψη των λαθών που θεωρώ οτι έκανα, κατά την διαδικασία της συντήρησης του τρέιλερ, έτσι ώστε να προστατέψουμε κάποιον που θα επιχειρήσει να κάνει την ίδια δουλειά.

Αυτό είναι το τρέιλερ

Εικόνα

Το τρίψιμο.
Το τρίψιμο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν έχουμε την δυνατότητα αμμοβολής ,την προτιμούμε. Αν όχι ,τότε το σφυρί, ο γωνιακός τροχός με Δίσκο τριβής φτερωτό http://www.mcshop.gr/benman-maxpower-el-3.html , βούρτσα για γωνιακό με πλεχτό σύρμα για μεγαλύτερη αντοχή http://www.mcshop.gr/14-el-2.html βοηθάνε. Και κουράγιο.

Το βάψιμο

Αν πρόκειται να περάσετε το τρέιλερ ψυχρό γαλβάνισμα http://www.kontesidis.gr/product/psichro-galvanisma/ ,καλύτερα αυτό να έρθει σε άμεση επαφή με το μέταλλο και να μην έχουν προηγηθεί αστάρια και σταθεροποιητές σκουριάς. Το ψυχρό γαλβάνι, περιέχει μεγάλες ποσότητες ψευδαργύρου που πρέπει να έρθουν σε επαφή με το μεταλλο για να κάνει την δουλειά του. Εγώ το είχα περάσει σταθεροποιητή ,λόγο έλλειψης αμμοβολής και πιστεύω πως θα χάσω ιδιότητες του προϊόντος.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αν είναι να περαστεί σταθεροποιητή σκουριάς,λόγο έλλειψης αμμοβολής,καλό είναι μετά να ακολουθήσει κάποιο chassis coat http://erlac.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8 ... ssis-coat/

Βίδες, ροδέλες,ζυγγιά

Ενώ πριν λίγο καιρό συμβούλευα φίλο, να μην βάλει ινοξ σε αλουμίνιο, τώρα έκανα το ίδιο λάθος ,παρασυρόμενος απο ενα καταστηματάρχη που ήθελε να πουλήσει. Ευτυχώς, ινοξ χρησιμοποίησα μόνο, στα μπουλόνια που συναρμολογούν το σύστημα με τα ροδάκια .Έχω πάρει ήδη τις γαλβανιζέ για να τις αλλάξω.

Εικόνα

Χρησιμοποιήθηκαν επίσης, κάποια αυτοσχέδια λαμάκια ινοξ, για να ενισχύσουν τα ζυγγία στο δέσιμο του άξονα ,τα οποία θα δούμε στα βιντεάκια που μάλλον θα αργήσουν. Δεν νομίζω να επηρεάσουν το τρέιλερ, μιας και δεν αναπτύσσονται τριβές, λειτουργουν σαν μεγάλες ροδέλες.

Τα φτερά δεν τα έβαλα εκείνη την μέρα, δεν την πάλευα άλλο .Πήγα κατευθείαν για βαφτίσια και να βγάλω την βάρκα. Ο καιρός 3 μέρες δεν ησύχασε και το άγχος για την βάρκα στο ρεμέτζο μεγαλο.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Βγάλσιμο της βάρκας μόνος, με κύμα και σχοινί μέσα στο λιμάνι :D

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Η βλακεία είναι σαν την ραδιενέργεια συσσωρεύεται (Albert Einstein)

Γι' αυτό, μακριά από φασίστες και φασιστοειδή !!!
Άβαταρ μέλους
fireman
 
Δημοσιεύσεις: 1621
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 16:44
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό tsaounlee » 30 Μάιος 2016, 09:13

Ωραίος ρε Τρύφωνα!!

Καινούργιο το έκανες.

Και ωραίες οι επισημάνσεις! :hello:
Αγαπάω Πτηνό.
Άβαταρ μέλους
tsaounlee
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 3309
Εγγραφή: 29 Απρ 2009, 12:51

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό johnnick200 » 30 Μάιος 2016, 18:38

να κανω μια ερωτηση?Γιατι οχι ινοξ βιδες?
johnnick200
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 21 Σεπ 2012, 13:35

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό Trelos » 30 Μάιος 2016, 19:27

johnnick200 έγραψε:να κανω μια ερωτηση?Γιατι οχι ινοξ βιδες?

αν είναι ινοχ το τραιλερ, τότε ίνοξ βίδες. αν είναι γαλβανιζέ το τραιλερ τότε βάζουμε βίδες γαλβανιζέ.
Αν βάλεις 2 διαφορερικα μεταλα μαζί τότε μαζί με το αλτατόνερο έχουμε το φενομένο της ηλεκτρόλυσης και το ένα μέταλο ουσιάστηκα τρώει το άλλο (το αποτέλεσμα είναι χειρότερο από το φαινόμενο τις σκουριάσ).
Ποτέ Χωρίς Καντάρι!!!
Γράφτηκα 17 Νοέμβρη
Άβαταρ μέλους
Trelos
 
Δημοσιεύσεις: 4031
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 11:17

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό fireman » 30 Μάιος 2016, 19:43

tsaounlee έγραψε:Ωραίος ρε Τρύφωνα!!

Καινούργιο το έκανες.

Και ωραίες οι επισημάνσεις! :hello:

:hello: να σε καλά φιλαράκι. Ζόρικη διαδικασία,αλλά άξιζε το κόπο. τώρα οδηγώ με λιγότερο άγχος
Πολλά πήγαν στραβά ,να φανταστείς οτι στη πρωτη δοκιμή τα μουαγιε πήραν νερό και άσπρισαν οι βαλβολίνες. Η αλενόβιδα που λειτουργεί σαν τάπα ,δεν ήταν αρκετά σφιγμένη απ το εργοστάσιο και έτσι πήρε νερό. Μέχρι να διαπιστώσω την αιτία, έπαθα μερικά εγκεφαλικά Αν το δεις βέβαια απο την θετική του πλευρά, έμαθα να τα καθαρίζω και να αλλάζω βαλβολίνες :D

johnnick200 έγραψε:να κανω μια ερωτηση?Γιατι οχι ινοξ βιδες?

Σε αυτό το ερώτημα ,θα ήταν καλό να απαντήσει κάποιος ποιο σχετικός με φυσικόχημεία ( gsim ακούς; ).
Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση και ας με διορθώσουν αν είναι οι σχετικότεροι.
Τα διάφορα στοιχεία στην φύση, ανταλλάσσουν μόρια, χημικά μεταξύ τους ,άλλοτε εύκολα και άλλοτε δύσκολα ,ανάλογα σε τι μορφή - κατάσταση βρίσκονται. Έτσι έχουμε τα υγρά και τα αέρια ,τα οποία ανταλλάσσουν μόρια εύκολα μεταξύ τους, έχουμε και τα στερεά (όπως τα μέταλλα) τα οποία μας φαίνεται δύσκολο να ανταλλάξουν χημικά μόρια μεταξύ τους. Είναι δύσκολο, αλλά κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες είναι εφικτό .
https://www.youtube.com/watch?v=jimPImGKPy8
Ποιες είναι αυτές οι συνθήκες; Άλατα, νερό , Ph ,ηλεκτρισμός είναι μερικές. Όλα υπάρχουν στο τρέιλερ. Έτσι ,σιγά σιγά, μιας και οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές για να γίνει γρήγορα, το ευγενές μέταλλο τρώει το ποιο αδύναμο .
Η βλακεία είναι σαν την ραδιενέργεια συσσωρεύεται (Albert Einstein)

Γι' αυτό, μακριά από φασίστες και φασιστοειδή !!!
Άβαταρ μέλους
fireman
 
Δημοσιεύσεις: 1621
Εγγραφή: 11 Ιουν 2009, 16:44
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό CARPENTER » 30 Μάιος 2016, 22:55

Μαστοράκι μεγάλο .............................................


=D> =D> =D>
Η καμήλα δε κοιτάει ποτέ τη καμπούρα της.

Δείτε τη δουλειά μας στο Facebook.

Lillisbros Furniture

Υιοί Στεφ. Λιλλή ΟΕ
Άβαταρ μέλους
CARPENTER
 
Δημοσιεύσεις: 4727
Εγγραφή: 13 Απρ 2010, 23:13
Τοποθεσία: ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΜΗΛΟΣ

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό johnnick200 » 30 Μάιος 2016, 23:18

Trelos έγραψε:
johnnick200 έγραψε:να κανω μια ερωτηση?Γιατι οχι ινοξ βιδες?

αν είναι ινοχ το τραιλερ, τότε ίνοξ βίδες. αν είναι γαλβανιζέ το τραιλερ τότε βάζουμε βίδες γαλβανιζέ.
Αν βάλεις 2 διαφορερικα μεταλα μαζί τότε μαζί με το αλτατόνερο έχουμε το φενομένο της ηλεκτρόλυσης και το ένα μέταλο ουσιάστηκα τρώει το άλλο (το αποτέλεσμα είναι χειρότερο από το φαινόμενο τις σκουριάσ).

Ευχαριστώ πολύ!
johnnick200
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 21 Σεπ 2012, 13:35

Re: Συντήρηση τρέιλερ Σκάφους

Νέα δημοσίευσηαπό johnnick200 » 30 Μάιος 2016, 23:18

fireman έγραψε:
tsaounlee έγραψε:Ωραίος ρε Τρύφωνα!!

Καινούργιο το έκανες.

Και ωραίες οι επισημάνσεις! :hello:

:hello: να σε καλά φιλαράκι. Ζόρικη διαδικασία,αλλά άξιζε το κόπο. τώρα οδηγώ με λιγότερο άγχος
Πολλά πήγαν στραβά ,να φανταστείς οτι στη πρωτη δοκιμή τα μουαγιε πήραν νερό και άσπρισαν οι βαλβολίνες. Η αλενόβιδα που λειτουργεί σαν τάπα ,δεν ήταν αρκετά σφιγμένη απ το εργοστάσιο και έτσι πήρε νερό. Μέχρι να διαπιστώσω την αιτία, έπαθα μερικά εγκεφαλικά Αν το δεις βέβαια απο την θετική του πλευρά, έμαθα να τα καθαρίζω και να αλλάζω βαλβολίνες :D

johnnick200 έγραψε:να κανω μια ερωτηση?Γιατι οχι ινοξ βιδες?

Σε αυτό το ερώτημα ,θα ήταν καλό να απαντήσει κάποιος ποιο σχετικός με φυσικόχημεία ( gsim ακούς; ).
Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση και ας με διορθώσουν αν είναι οι σχετικότεροι.
Τα διάφορα στοιχεία στην φύση, ανταλλάσσουν μόρια, χημικά μεταξύ τους ,άλλοτε εύκολα και άλλοτε δύσκολα ,ανάλογα σε τι μορφή - κατάσταση βρίσκονται. Έτσι έχουμε τα υγρά και τα αέρια ,τα οποία ανταλλάσσουν μόρια εύκολα μεταξύ τους, έχουμε και τα στερεά (όπως τα μέταλλα) τα οποία μας φαίνεται δύσκολο να ανταλλάξουν χημικά μόρια μεταξύ τους. Είναι δύσκολο, αλλά κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες είναι εφικτό .
https://www.youtube.com/watch?v=jimPImGKPy8
Ποιες είναι αυτές οι συνθήκες; Άλατα, νερό , Ph ,ηλεκτρισμός είναι μερικές. Όλα υπάρχουν στο τρέιλερ. Έτσι ,σιγά σιγά, μιας και οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές για να γίνει γρήγορα, το ευγενές μέταλλο τρώει το ποιο αδύναμο .

Ευχαριστώ για την απάντηση!
johnnick200
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 21 Σεπ 2012, 13:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σκάφος καί μηχανή.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: phantom giannis και 10 επισκέπτες